PasjaGSM.pl
  Jesteś w: PasjaGSM.pl > News > Pracownicy TelForceOne piszą bloga

QR Code: http://m.pasjagsm.pl/news/pracownicy-telforceone-pisza-bloga-2844.html
QR Code
Pracownicy TelForceOne piszą bloga

Michał Gruszka, 14 grudnia 2007, 16:09 (ostatnio zmodyfikowano w poniedziałek, 3 marca 2008 o 13:00)
Tagi: TelForceOne (TFO)

Blog stanowi jeden z nowoczesnych kanałów komunikacyjnych, wykorzystywanych coraz częściej przez nowoczesne korporacje, kładące nacisk na swój rozwój w Internecie. Jednak wciąż niewiele firm ma tyle odwagi, by otwarcie mówić o sobie, o wprowadzaniu nowych produktów, a przede wszystkim, by umożliwić otoczeniu nieskrępowaną możliwość wyrażania opinii na temat firmy w ogólnodostępnym portalu internetowym. Tę odwagę miało TelForceOne SA, lider rynku akcesoriów GSM.

Firmowy blog TelForceOne, który wystartował w grudniu tego roku, ma na celu wzmocnienie kontaktów z klientami oraz zainteresowanie otoczenia wydarzeniami dotyczącymi firmy. Takie działanie firmy pozwala na jeszcze szersze otwarcie się na konsumentów, daje jednocześnie możliwość zaprezentowania nie tylko produktów, ale również zatrudnionych w niej ludzi, poznanie potrzeb klientów i ich reakcji.
Internetowy dziennik TelForceOne jest tworzony przez pracowników różnych działów. Będą oni dzielić się swoimi spostrzeżeniami na temat firmy, produktów i branży, opowiadać o swojej codziennej pracy, pasjach, sukcesach i porażkach. Za pośrednictwem bloga zostaną przedstawione kulisy powstawania kampanii reklamowych, etapy prac nad nowymi produktami, ciekawostki o firmie i osobach w niej zatrudnionych.

Blog pozwoli konsumentom na komentarze dotyczące działań firmy oraz aktywny udział w tworzeniu marek. Daje możliwość sugerowania zmian oraz spostrzeżeń na temat funkcjonowania poszczególnych działów firmy.

TelForceOne SA to nowoczesna, prężnie działająca międzynarodowa firma, która w ciągu zaledwie 5 lat istnienia zapewniła sobie pozycję lidera w branży akcesoriów mobilnych. Po siedmiu latach jest już notowaną na warszawskiej giełdzie papierów wartościowych międzynarodową grupą kapitałową, pracodawcą dla ponad 600 osób. Pomagają jej w tak dynamicznym rozwoju intensywne działania marketingowe prowadzone między innymi właśnie w Internecie.

Justyna Muszyńska, dyrektor działu marketingu TelForceOne. powiedziała:

Od pewnego czasu poszukiwaliśmy narzędzia, które pomogłoby nam nawiązać dialog z naszymi klientami, poznać ich opinie na temat naszej firmy i produktów. Blog to doskonałe narzędzie do nawiązywania dialogu z klientami. Czytelnicy bardziej ufają rekomendacji autorów blogów niż tradycyjnym reklamom. Nasz blog nie jest w żaden sposób cenzurowany, konstruktywne krytyczne komentarze są dla nas bardzo ważne i to z nich będziemy wyciągać wnioski na przyszłość. W projekcie nie biorą udziału specjaliści ds. public relations, nie zatrudniamy także zawodowych blogerów. Mam nadzieję, że nasz pomysł spodoba się wszystkim.

Blog dostępny jest pod adresem – http://blog.telforceone.pl

Przygotowaniem, oraz doradztwem przy tworzeniu bloga zajmowała się agencja epokaY oraz Piotr Baranowski (PasjaGSM).

reklama

Ostatnie opinie internautów

Brak komentarzy

Pisz komentarze i wygrywaj nagrody

Nick
Email   (adres będzie widoczny tylko dla redakcji)
Opinia
pozostało znaków   1000
Suma liczb 9 i 5 wynosi:




Ostatnie tematy z forum

Tani internet... 3.09.2018, 15:16

Nike Air Max 97 UL '17... 19.04.2018, 09:09

Nike Free RN Flyknit... 19.04.2018, 08:56

adidas nmd xr1 weiß 3.03.2018, 03:36

New Balance men's... 3.03.2018, 03:31

Archiwum wiadomości