PasjaGSM.pl
  Jesteś w: PasjaGSM.pl > News > Prezentacja Play na kartę Fresh w czwartek [relacja w PasjaGSM.p - aktualizacjal]

QR Code: http://m.pasjagsm.pl/news/prezentacja-play-na-karte-fresh-w-czwartek-relacja-w-pasjagsm-p-aktualizacjal-5605.html
QR Code
Prezentacja Play na kartę Fresh w czwartek [relacja w PasjaGSM.p - aktualizacjal]

Łukasz Roguski, 2 marca 2009, 14:34
Tagi: Play, Play Fresh, Play Karta, Play na kartę Fresh

W czwartek sieć Play zaprezentuje najnowszą ofertę Play Fresh na kartę - potwierdziły się nieoficjalne informacje, do których dotarły serwisy branżowe.

Pewne jest, że podstawowa stawka za połączenia głosowe będzie wynosić 29 groszy za minutę połączenia z taktowaniem sekundowym. Oprócz tego tanie SMS oraz wreszcie internet na "przyzwoitych" warunkach (dla przypomnienia w starych taryfach 1 MB transferu danych kosztował w przeliczeniu ok. 5 zł) oraz promocje na początek oferty.

Na wszystkie szczegóły musimy poczekać do czwartku, wtedy również na łamach PasjaGSM.pl relacja z konferencji prasowej operatora. Konferencja rozpocznie się ok. 10.30

Źródło: PasjaGSM.pl

reklama

Ostatnie opinie internautów

fonik16 3.03.2009 @ 14:27
bedziemy czujnie sledzili relacje ;)
Baqś 4.03.2009 @ 16:20
Ciekawe jak będzie z smsami, i czy ta cena minut zostanie taka fajna
Kamilo 4.03.2009 @ 18:32
Czekamy z niecierpliwością na nowe stawki w play :) mam nadzieję że transfer danych będzie tańszy od obecnego:). Jeżeli cena za minutę będzie wynosić 29 groszy to będzie totalna rewelacją i doładowanie dowolną kwotą która będzie przedłużała konto o rok. Miejmy wielką nadzieje że tak będzie i nie rozczarujemy się jak dotychczas promocjami w play. A więc pozostało tylko nam czekać do jutrzejszej konferencji która nam pokaże jak będzie na prawdę. Pozdrawiam serdecznie wszystkich użytkowników PlaY !
misiek 4.03.2009 @ 19:07
mi sie wydaje że to będzie oferta tylko w sieci macieżystej wiec jak jest malo zasiegu play GSM to duzo osob sie rozczaruje ale moim zdaniem warto poczekać jesli bedzie prawda ztymi 29gr to biorę 2 starter play
Beatrycze 6.03.2009 @ 17:32
Już wiadomo jak jest z smsami. 9 groszy do wszystkich a na dodatek pakiet darmowych przy doładowaniu
MichaiL 6.03.2009 @ 17:46
mi jeszcze podoba się ta opcja 2min przychodzące=1 wychodząca i fajna cena transferu danych

Pisz komentarze i wygrywaj nagrody

Nick
Email   (adres będzie widoczny tylko dla redakcji)
Opinia
pozostało znaków   1000
Iloczyn liczb 4 i 3 wynosi:




Ostatnie tematy z forum

Nike air max 90... 30.11.2017, 09:03

adidas superstar adicolor 30.11.2017, 08:56

Nike free bionic 30.11.2017, 08:50

Nike air max 1... 30.11.2017, 08:43

adidas adizero crazy... 30.11.2017, 08:36

Archiwum wiadomości