PasjaGSM.pl
  Jesteś w: PasjaGSM.pl > News > Problemy w pre-paid sieci Plus

QR Code: http://m.pasjagsm.pl/news/problemy-w-pre-paid-sieci-plus-6668.html
QR Code
Problemy w pre-paid sieci Plus

Mariusz Burski, 10 listopada 2009, 16:02
Tagi: 36.6, Intec, mixPlus, Plus, Polkomtel, pre-paid, Simplus

W czerwcu 2008 roku, firma Polkomtel uruchomiła nową platformę bilingową Intec dla klientów pre-paid. Początkowo tylko dla oferty 36.6, od października 2008 roku także dla użytkowników MixPlus 4. W ostatnim czasie na nową platformę bilingową migrowani są pozostali użytkownicy. Niestety platforma nie zawsze działa stabilnie...

Jeśli korzystasz z usług pre-paid Plusa, zapewne nie raz natrafiłaś/natrafiłeś na problem z działaniem krótkich kodów, aktywacją pakietów czy sprawdzeniem stanu konta. Problemy zdarzają się stosunkowo często, niektórzy odczuwają je nawet kilka dni w ciągu każdego miesiąca.

Polkomtel zapewnia, że robi wszystko aby odczuwane przez klientów problemy, były jak najmniejsze.

Każdy, kto zetknął się z problemem, ma prawo do złożenia reklamacji na niedziałającą usługę. Zazwyczaj taka reklamacja rozpatrywana jest pozytywnie. Najszybciej jest ją złożyć mailowo, wysyłając na adres BOK@plus.pl . Dla większych tradycjonalistów, proponujemy składać reklamację w salonach sprzedaży sieci Plus; wysyłając na adres: Polkomtel S.A., Departament Reklamacji, ul. Postępu 3, 02-676 Warszawa lub faxem na numer: 601102552. Więcej informacji na temat reklamacji znajdziemy w regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych pod adresem: http://www.plus.pl/informacje/regulaminy/regulamin_dla_uzytkownikow.pdf.

Arkadiusz Majewski, Biuro Komunikacji Korporacyjnej Polkomtel S.A., powiedział:
"Środowisko techniczne realizacji usług pre-paid to nie jest tylko i wyłącznie platforma Intec. Problemy, które zdarzają się obecnie są nieporównywalne z tymi z 2006 roku i polegają głównie na zdarzającym się przedłużaniu realizacji zleceń USSD. Każdy przypadek utrudnień w korzystaniu z usług pre-piad zgłoszony przez Klienta jest rozpatrywany indywidualnie. Personel techniczny prowadzi intensywne prace aby usunąć negatywne zjawiska o których mowa, natomiast w chwili obecnej nie jest rozważany wariant rezygnacji z platformy Intec."

Źródło: Plus, własne

reklama

Ostatnie opinie internautów

Sandf 11.11.2009 @ 14:11
Tragedia z tym plusem odkąd przeszli na te przeklenta platformę.
36i6 11.11.2009 @ 19:09
Ostatnio dostałem esa ze pakiet włączony, 3 zł pobrane a kasa za esy szła z konta czego nie zauważylem i tym sposobem straciłem 40zł:)
korpi 12.11.2009 @ 17:41
Nawet nie da się przedłużyć umowy w Mix'ie...
markus 13.11.2009 @ 15:44
bicie piany, jestem w Plusie i pelno moich ludzi, i jakoś nikt nigdy nie narzekal.
domiiii 13.11.2009 @ 17:45
ja tam nie narzekam, pare razy nie podziala, reklamacje napisze i kase mi dadza:D nie ma to jak zysk:D
@Mariusz Burski 13.11.2009 @ 18:42
Pewnie większość by wolała aby platforma działała stabilnie, zamiast "odszkodowań" z reklamacji. Podobno dzisiaj także są problemy z działaniem platformy.
mirekb 14.11.2009 @ 09:14
mnie dziwi ze najwieksze wortale telekom milczą na ten temat..ussd nadal nie działają-mnie prawdziwy stan pakietów docodzi zawsze miedzy 23a24 codziennie,a *121# wciskam kolo10razy na dzien(testy).kto ma plusa ten wie ;-)
@Mariusz Burski 14.11.2009 @ 11:04
@mirekb:
PasjaGSM.pl to wcale nie taki mały portal... Zapraszam do pooglądania statystyk: http://www.pasjagsm.pl/reklama.html

Pisz komentarze i wygrywaj nagrody

Nick
Email   (adres będzie widoczny tylko dla redakcji)
Opinia
pozostało znaków   1000
Różnica liczb 12 i 10 wynosi:




Ostatnie tematy z forum

Tani internet... 3.09.2018, 15:16

Nike Air Max 97 UL '17... 19.04.2018, 09:09

Nike Free RN Flyknit... 19.04.2018, 08:56

adidas nmd xr1 weiß 3.03.2018, 03:36

New Balance men's... 3.03.2018, 03:31

Archiwum wiadomości