PasjaGSM.pl
  Jesteś w: PasjaGSM.pl > News > Przerwa reklamowa w komórce

QR Code: http://m.pasjagsm.pl/news/przerwa-reklamowa-w-komorce-950.html
QR Code
Przerwa reklamowa w komórce

Piotr Baranowski, 26 kwietnia 2007, 22:11
Tagi: brak

Specjaliści od strategii marketingowych stale poszukują nowych obszarów działania. Telefony komórkowe prezentują się jako wyjątkowo obiecujące środowisko dla dostarczania wiadomości prezentujących produkty i usługi.

Firma Global Mobile Technologies (GMTech) opracowała technologię o nazwie Push-It, która pozwala na wysyłanie multimedialnych reklam do wszystkich użytkowników, którzy wcześniej ściągnęli na swój telefon specjalny program. Dlatego jedynym wymaganiem, co do telefonu jest to, żeby miał on możliwość połączenia z internetem.

Próby wysyłania reklam do grup docelowych poprzez komórki były już podejmowane przez Smart Technologies i Globe Telecom. W odróżnieniu od Push-It, które umożliwia wysyłanie informacji multimedialnych, firmy te ograniczyły się tylko do SMS-ów.

Technologia Push-It jest obecnie prezentowana tylko ogłoszeniodawcom, twórcom reklam i prasie. Oparty na niej serwis ma być w pełni funkcjonalny pod koniec 2007 roku.

reklama

Ostatnie opinie internautów

kola 26.04.2007 @ 22:41
o nie, mam nadzieję, że operatorzy dadzą sobie z taką formą reklamy spokój
hay 26.04.2007 @ 22:49
a nie pomyslales ze beda tańsze usługi dzięki temu?

Pisz komentarze i wygrywaj nagrody

Nick
Email   (adres będzie widoczny tylko dla redakcji)
Opinia
pozostało znaków   1000
Różnica liczb 10 i 5 wynosi:




Ostatnie tematy z forum

Nike air max 90... 30.11.2017, 09:03

adidas superstar adicolor 30.11.2017, 08:56

Nike free bionic 30.11.2017, 08:50

Nike air max 1... 30.11.2017, 08:43

adidas adizero crazy... 30.11.2017, 08:36

Archiwum wiadomości