PasjaGSM.pl
  Jesteś w: PasjaGSM.pl > News > Red Bull Mobile ożywi Polskę

QR Code: http://m.pasjagsm.pl/news/red-bull-mobile-ozywi-polske-9544.html
QR Code
Red Bull Mobile ożywi Polskę

Maciej Celmer, 2 września 2011, 16:28
Tagi: konferencja, Red Bull, Red Bull Mobile

Zaskoczyła mnie konferencja Red Bull Mobile. Organizatorzy w ciekawy i nieszablonowy sposób zaprezentowali nową ofertę na polskim rynku. Zdecydowanie więcej uwagi poświęcono prezentacji marki niż samym produktom. Dobre posunięcie. Tym bardziej, że Play może osiągnąć równowagę wykorzystując austriacki brand.

Miejsce spotkania: Wioślarska, pod Mostem Poniatowskiego. Sama lokalizacja nasuwała pytania co do przebiegu konferencji. Wiedziałem, że będzie ciekawie, w końcu to Red Bull – organizator i sponsor zawodów w sportach ekstremalnych.

No i zaczęło się. Na miejscu przywitał nas samochód obrandowany niebiesko-czerwonym logo. Wprowadzono nas do przystani klubu żeglarskiego. Tam czekały motorówki. Na twarzach zgromadzonych widać było uśmiechy zdziwienia, radości. Dokąd zawędrujemy? Nie wiedzieliśmy. Organizatorzy nie pisnęli słowem.

Motorówki ruszyły. Zostawiały na rzece rozłożysty kilwater. Nie były to emocje jak podczas base jumpingu. Tak, czy owak adrenalina podskoczyła. Płynące z dziennikarzami jednostki podskakiwały na falach. Ale frajda! Kilka okrążeń i dobiliśmy do brzegu. Przed oczami mieliśmy Cud nad Wisłą.

Na miejscu czekał rozsławiony Red Bull TourBus – transporter koncertowy. Na dachu grał już rockowy zespół Neony. Atmosfera była luźna, wszyscy się uśmiechali. Goście byli zadowoleni. Pół godziny później rozpoczęła się oficjalna część konferencji.

Kilka słów o ofercie, strategii i wartości dodanej oferowanej przez Red Bulla. Nie pominięto także głośnej ostatnio kwestii pakietów internetowych. Oferta jest tak skonstruowana, żeby nie narażać na koszty dodatkowe związane z korzystaniem z sieci przez komórkę. Skupiono się głównie na udostępnieniu klientom "Świata Red Bulla".

Partnerstwo powinno wyjść sieci Play na dobre. Wykorzystanie marki Red Bull daje operatorowi szansę na zmianę komunikacji z klientami i pełną swobodę na tym polu. Klienci biznesowi i zwykli użytkownicy komórek dostaną stabilną markę Play stojącą na równi z Wielką Trójką operatorów. Młodzi, bezkompromisowi klienci otrzymają coś w ich guście – Red Bull Mobile. Inne logo, inna komunikacja i inny target oddzielą od siebie różne grupy klientów i pozwolą na swobodne operowanie ofertami i kampanią.

Red Bull Mobile to produkt nastawiony na młodego odbiorcę. Świadczy o tym sam początek numeracji. 666 – tak zaczynają się numery w "byczej" sieci. Diabelsko dobry pomysł. Sam skorzystam, a właściwie już skorzystałem dzięki konferencyjnemu prezentowi. Wracając – za pośrednictwem RBM operator będzie dalej przekonywał do smartfonów. Oferowane z abonentami słuchawki działają na Androidzie i są obrandowane logiem byka. To nie wszystko. W całej zabawie najważniejsze mają być usługi dodane. Na dedykowanych telefonach przeinstalowane są aplikacje dające dostęp do unikalnych treści ze "Świata Red Bulla" - wideo, muzyka, zdjęcia, konkursy, kalendarium wydarzeń itp. Wszystko, czym interesuje się młody człowiek. Oczywiście dodajemy do tego atrakcyjną ofertę abonamentową i pre-paid z nielimitowanym netem.

Myślę, że to dobre posunięcie ze strony obydwu firm. Dla Red Bulla to szansa zdobycia jeszcze większych wpływów i zwiększenia rozpoznawalności marki. Dla Play współpraca oznacza ustabilizowanie wizerunku.

Podsumowując, Red Bull daje ogromny kontent. Jest rozpoznawalny. Oferuje ciekawe wartości dodane. Ma własną załogę znanych twarzy. Przede wszystkim, ma własny pomysł na promocję. Nie skupia się na produkcie, a na stylu życia. Dowodem jest konferencja. Po krótkiej części oficjalnej, na rozstawionych rampach urządzono pokaz umiejętności czołówki BMXowych zawodników z polski. Towarzyszyła głośna, dynamiczna muzyka. Na bimach puszczano kaskaderskie wyczyny zawodników sportów ekstremalnych.

Tak oto przebiegła najciekawsza konferencja tego lata.

Cieszy mnie kolejna alternatywa na polskim rynku. Najbardziej jestem zadowolony z tego, że młodzi ludzie dostają bezkompromisowy produkt stworzony specjalnie dla nich. Produkt ten nie zgrzecznieje. O tym akurat jestem przekonany. Znam tę markę od dawna.

Fot. Maciej Celmer

Źródło: wł

reklama

Ostatnie opinie internautów

gutek 6.09.2011 @ 19:01
Nie jestem zaskoczony ich współpracą, ich wizerunki się uzupełnią
> ze sobą. Najpierw Wojewódzki, teraz ta współpraca, ta kampania znacznie lepiej się przyjmie niż jak Play wchodził na rynek. Przydałby się Play-owi też bardziej jrzeczowy zestaw
> promocyjny, a nie tylko wizerunkowy, może router w podobnej cenie co w Orange Freedom?

Pisz komentarze i wygrywaj nagrody

Nick
Email   (adres będzie widoczny tylko dla redakcji)
Opinia
pozostało znaków   1000
Suma liczb 2 i 10 wynosi:




Ostatnie tematy z forum

Tani internet... 3.09.2018, 15:16

Nike Air Max 97 UL '17... 19.04.2018, 09:09

Nike Free RN Flyknit... 19.04.2018, 08:56

adidas nmd xr1 weiß 3.03.2018, 03:36

New Balance men's... 3.03.2018, 03:31

Archiwum wiadomości