PasjaGSM.pl
  Jesteś w: PasjaGSM.pl > News > Relacja z konferencji Red Bull Mobile na żywo!

QR Code: http://m.pasjagsm.pl/news/relacja-z-konferencji-red-bull-mobile-na-zywo-9520.html
QR Code
Relacja z konferencji Red Bull Mobile na żywo!

Maciej Celmer, 30 sierpnia 2011, 10:14 (ostatnio zmodyfikowano w środa, 31 sierpnia 2011 o 11:28)
Tagi: brak

Już od 10 w tym newsie zapraszamy na relację na żywo z konferencji dotyczącej wejścia operatora Red Bull Mobile na rynek. Prosimy o odświeżanie strony.

- Czekamy na rozpoczęcie konferencji.

- Mógłbym tak czekać i czekać :)

- Cud nad Wisłą. Zaczynamy.

Przedstawiono wspólną ofertę Play i RBM.

- RBM chce zapewnić bezprzewodowy transfer adrenaliny do smartfonów.

- Play przekroczył 6 milionów klientów

- Przez 7 m-cy nastąpił wzrost do 60% terytorium i 80% populacji.

- W 2011 roku Ponad 60% sprzedaży telefonów to smartfony.

Bartek Dobrzyński o ofercie:

- W Poznaniu rozdano 30 tys. starterów podczas Red Bull X Fighters.

- Oferta cieszy się sporym zainteresowaniem.

- Każdy posiadacz startera może skorzystać ze specjalnej oferty abonamentowej, która rusza w piątek.

- Oferta ma być bardzo prosta, bez ukrytych kruczków.

- 3 składniki oferty: oferta taryfowa, specjalne pakiety, wartość dodana redbull jako smartfony

- 3 dedykowane smartfony na Androidzie obrandowane logo Redbull

- Oferta na kartę

- Wszystkie pakiety posiadają lejek

Teraz Aleks opowie o Red Bull Mobile

- 9 zł

- Niespodzianka: za 6 zł w ofertach abonamentowych można kupić kamerę do sportów ekstremalnych

- Dwie taryfy Internetowe

- Do Androida dodane aplikacje przygotowane przez RBM

- Oferta będzie sprzedawana w 200 salonach w kraju gdzie będzie ekspozytor, reszta salonów - oferta na życzenie

- W piątek rusza kampania reklamowa Red Bull Mobile. Nie zdradzają szczegółów.

- Na powyższym zdjęciu oferta abonamentowa

- Powyższy slajd: oferta na kartę

- Twarzą kampanii będzie Sebastian Vettel! Facet z teamu Red Bull.

- Red Bull Mobile stawia na autentyczność. Mają dostęp do zawodów, eventów, imprez. I do ludzi, do których dociera oferta Red Bull.

- W aprtnerstwie z Play RBM chce wnieść coś zupełnie innowacyjnego do świata telekomunikacji.

- Obecnie Red Bull Mobile jest na 5 rynkach:

Austria, Szwecja, Holandia, Afryka Południowa, Belgia.

- Na koniec września wraz z Vodafone odpalają kolejne partnerstwo w Australii.

- Rolą Red Bull jest uzupełnienie oferty o unikalne wartości dodane, takie jak TV, filmy, muzyka, eventy

- Przyświeca im hasło: 'Nowego nie da się uniknąć'.

- Okres w abonamencie: 24 miesiące

- Klienci oferty Red Bull Mobile są klientami Play w sensie formalnym. Nie jest to MVNO. P4 korzysta z marki Red Bull.

- Wszystkie wartości dodane jakie wnosi Red Bull Mobile są dostępne dla klientów na całym świecie.

-

reklama

Ostatnie opinie internautów

Brak komentarzy

Pisz komentarze i wygrywaj nagrody

Nick
Email   (adres będzie widoczny tylko dla redakcji)
Opinia
pozostało znaków   1000
Iloczyn liczb 4 i 4 wynosi:




Ostatnie tematy z forum

Tani internet... 3.09.2018, 15:16

Nike Air Max 97 UL '17... 19.04.2018, 09:09

Nike Free RN Flyknit... 19.04.2018, 08:56

adidas nmd xr1 weiß 3.03.2018, 03:36

New Balance men's... 3.03.2018, 03:31

Archiwum wiadomości