PasjaGSM.pl
  Jesteś w: PasjaGSM.pl > News > Rzecznik Grupy TP: Play Fresh to kuszenie nielojalnych klientów

QR Code: http://m.pasjagsm.pl/news/rzecznik-grupy-tp-play-fresh-to-kuszenie-nielojalnych-klientow-5631.html
QR Code
Rzecznik Grupy TP: Play Fresh to kuszenie nielojalnych klientów

Łukasz Roguski, 6 marca 2009, 13:49
Tagi: Grupa TP, Orange, Play, Play Fresh, Play na kartę Fresh, Wojciech Jabczyński

Wojciech Jabczyński - rzecznik prasowy Grupy TP - postanowił jednak ustosunkować się do oferty Play Fresh.

Wczoraj Play ujawnił szczegóły nowej oferty prepaid, który jak słusznie zauważył Tomek Świderek z „Gazety Prawnej” stawia na niskie ceny w ofercie podstawowej i chce w ten sposób przechwycić od konkurencji tych najmniej lojalnych klientów link tutaj. Wniosek prosty, chcą zbudować szybko, dużą bazę użytkowników stawiając na ilość, a nie wartość. To „pompowanie” raczej na użytek inwestorów i ruch odwrotny niż tendencje rynkowe, bo wielka trójka zgodnie stawia na postpaid i stabilne przychody. Co do samej oferty to w wersji podstawowej równa stawka do wszystkich rzeczywiście wygląda atrakcyjnie, jednak jeśli zaczniemy ją porównywać od ofert pakietowych (w Orange korzysta z nich prawie 60 proc. użytkowników) i promocyjnych to już tak różowo nie jest. Na przykład rozmowy za 20 gr. w promowanym obecnie Multipop - to nadal taniej niż w Play, a sama liczba klientów POP, nie licząc ofert Go i Music, jest większa od wszystkich użytkowników Play łącznie z postpaid. Wyedukowany klient, a takich jest większość, rozkłada ofertę na czynniki pierwsze zanim zdecyduje się na zmianę operatora. Dlatego nie przypuszczam, aby operatorzy szybko zareagowali na ofertę Play. Raczej będą spokojnie patrzeć na zachowanie klientów i w zależności od ich reakcji modyfikować swoją.

Czyli reakcji Orange nie będzie - diagnoza w sumie słuszna, ale czy na pewno nie będzie wojny cenowej?

reklama

Ostatnie opinie internautów

Kamil 8.03.2009 @ 12:21
*zobowiązuje :P
Patros 9.03.2009 @ 02:18
Klient to klient. Duża część klientów pre-paid to osoby wydające ogromne fundusze u operatorów - dziennikarze, freelancerzy, programiści, graficy, etc (wolne zawody głównie + znaczna część firm w ostatnich czasach). To faktycznie klient, który migruje, jednak nie tak często jak to się wydaje rzecznikowi tp. Taki klient zmigruje wyłącznie wtedy kiedy na rynku jest rewolucja - czyli np. teraz. Jeżeli sprawa dotyczy małych obniżek czy pakietów to klient ma to w nosie - szkoda mu zachodu.
majkel 2.09.2009 @ 17:04
a prawda, bo jestem programista i tez zmienilem z orange (na karte) na play fresh i jestem bardzo zadowolony, bo rachunki mniejsze a o wiele wiecej dzwonie, no i jest jeszcze jeden, chyba najbardziej znaczacy plus tego przejscia - gdy wybieram numer to mnie nie obchodzi jaka to siec, po prostu dzwonie, bez pakiecikow, bez myslenia o kosztach do innej sieci itp... po prostu oferta super, a co smieszne jest tansza niz rozmowy w abonamencie, buahha ;d

Pisz komentarze i wygrywaj nagrody

Nick
Email   (adres będzie widoczny tylko dla redakcji)
Opinia
pozostało znaków   1000
Suma liczb 1 i 6 wynosi:




Ostatnie tematy z forum

Nike air max 90... 30.11.2017, 09:03

adidas superstar adicolor 30.11.2017, 08:56

Nike free bionic 30.11.2017, 08:50

Nike air max 1... 30.11.2017, 08:43

adidas adizero crazy... 30.11.2017, 08:36

Archiwum wiadomości