PasjaGSM.pl
  Jesteś w: PasjaGSM.pl > News > Suntech zacieśnia współpracę ze Sferią

QR Code: http://m.pasjagsm.pl/news/suntech-zaciesnia-wspolprace-ze-sferia-4106.html
QR Code
Suntech zacieśnia współpracę ze Sferią

Michał Gruszka, 2 maja 2008, 11:18
Tagi: Sferia, Suntech

Suntech, jeden z wiodących producentów oprogramowania dla operatorów telekomunikacyjnych, zakończył właśnie proces rozbudowy systemów do obsługi i rozliczania klientów operatora Sferia.

Projekt zrealizowany przez specjalistów z firmy Suntech miał na celu rozbudowę funkcjonalności systemów związanych z obsługą klienta, rozliczaniem usług i obiegiem zleceń. Rozbudowa funkcjonalności systemów pozwoliła na integrację poszczególnych aplikacji z platformą Inteligent Network dostarczoną przez Alcatel – Lucent. W efekcie Sferia może oferować swoim klientom nowe, innowacyjne usługi. Przykładem jest tzw. NOMADIC, czyli telefon stacjonarny nowej generacji, charakteryzujący się mobilnością, funkcjami multimedialnymi, szybką i bezprzewodową transmisją danych.

Elżbieta Pamięta, kierownik działu IT w Sferii. powiedziała:

W związku z rozszerzeniem naszej oferty potrzebowaliśmy rozbudować systemy informatyczne. Oprogramowanie wspomagające główne procesy biznesowe zostało wdrożone w 2003 roku przez firmę Suntech. Spełniło ono nasze oczekiwania, m.in. dlatego, że od tego czasu zmieniało się wraz ze zmianami zachodzącymi w Sferii i uznaliśmy, że jeśli musimy rozszerzyć funkcjonalność poszczególnych aplikacji warto ponownie skorzystać z usług firmy Suntech.


Ostatnio Suntech zrealizował także rozbudowę systemu o funkcjonalność umożliwiającą sprzedaż i obsługę posprzedażną telefonów wyposażonych w karty RUIM (odpowiednik kart SIM w komórkach).


Wojciech Franczak, wiceprezes SUntech.
powiedział:
Sferia jest pierwszą w Polsce oraz jedną z pierwszych w Europie siecią wykorzystującą radiowy dostęp w technologii CDMA – stawiało to dla nas specyficzne wymagania. Dodatkowo nasze rozwiązanie wyróżnia się tym, że zostało wdrożonych wiele systemów, ale co istotne maksymalnie zintegrowanych. Operatorowi zapewnia to integrację i automatyzację procesów w wielu działach firmy.
reklama

Ostatnie opinie internautów

my1945 27.12.2008 @ 12:40
TAK, to racja użytkuje sferie, ale niestety są i bołączki, zwłaszcza w oprogra,mowaniu telefonu C162, jeden padł, drugi zastepczy się zacina, a w innym tego same typu niesty nie mozna poprawic listy kontaktow, nie przyjmuje, pozatym polowa ekranu w liscie kontalktów jest zajeta na tabelke, a to dyskwalifikuje ten aparat dla obób slabowidzacy, bo sciezka kontaktow staje si nie czytelna, gdyz wyswietla sie w polowie ekranu...., mysle ze w oprogramowaniu poowinna byc opcja, chcesz z rysikiem masz cały ekran, ......chcesz bez rysika.....masz uklad \standartowy podobny do c161.....

Pisz komentarze i wygrywaj nagrody

Nick
Email   (adres będzie widoczny tylko dla redakcji)
Opinia
pozostało znaków   1000
Różnica liczb 14 i 7 wynosi:




Ostatnie tematy z forum

Tani internet... 3.09.2018, 15:16

Nike Air Max 97 UL '17... 19.04.2018, 09:09

Nike Free RN Flyknit... 19.04.2018, 08:56

adidas nmd xr1 weiß 3.03.2018, 03:36

New Balance men's... 3.03.2018, 03:31

Archiwum wiadomości