PasjaGSM.pl
  Jesteś w: PasjaGSM.pl > News > "Szybkie ściąganie" nowa kampania reklamowa TELE2

QR Code: http://m.pasjagsm.pl/news/szybkie-sciaganie-nowa-kampania-reklamowa-tele2-4702.html
QR Code
"Szybkie ściąganie" nowa kampania reklamowa TELE2

Piotr Baranowski, 21 lipca 2008, 15:51
Tagi: Internet, reklama, Tele2

Hasło "Szybkie ściąganie" ma zwrócić uwagę klientów na atrakcyjną ofertę, jaką dysponuje TELE2 w zakresie usług internetowych. Kampania będzie obejmowała działania reklamowe w internecie, w kinach oraz organizację wydarzeń specjalnych nad morzem.

W ramach kampanii rusza strona internetowa www.szybkiesciaganie.pl, która za zadanie
ma promować szybkie łącza internetowe oferowane przez TELE2. Pomysł opiera się
na oryginalnym przekazie, opartym na atmosferze dwuznaczności i niedomówień. Kampania odwołuje się do skojarzenia szybkiego ściągania plików z internetu z... szybkim ściąganiem ubrań. Strona będzie podzielona na wersję dla kobiet i mężczyzn. W wersji dla panów w przebieralni, na gorącej, egzotycznej plaży, dzięki hasłu kampanii „Ściągaj szybciej”, będzie można przyspieszyć początkowo powolny proces rozbierania się atrakcyjnej kobiety. Analogicznie do zabawy mogą włączyć się także panie. Dla nich ubranie szybko będzie ściągać przystojny mężczyzna. Każdy kto odwiedzi stronę kampanii www.szybkiesciaganie.pl i zaangażuje się w zabawę, będzie mógł zobaczyć, że dzięki szybkiemu internetowi TELE2, użytkownik otrzymuje to, czego oczekuje, dużo szybciej.

Serwisowi www.szybkiesciaganie.pl towarzyszyć będzie regularna kampania internetowa. Zaproszenie do "Szybkiego ściągania" pojawi się w mailingu, filmach wirusowych, publikowanych na Wrzuta.pl i Smog.pl oraz innowacyjnym skycraperze na Wp.pl, który jest miniaturową wersją całego serwisu i wykorzystywać będzie targetowanie według kryterium płci. Dzięki temu użytkownik zobaczy odpowiednią wersję reklamy, a dodatkowo w bardzo szybki sposób podzieli się nią ze znajomymi.

Projekt wychodzi również poza ramy internetu. Przez cały okres wakacji przenosi się bowiem na polskie plaże, do największych kurortów nadmorskich. Tam widoczna będzie kampania outdoorowa na przebieralniach plażowych, będących jednocześnie stałym elementem klipów zamieszczanych w internecie. Dodatkowo w 13 wybranych lokalizacjach pod hasłem "Szybkie ściąganie" odbywać się będą wspierające działania BTL.

Kampania reklamująca szybki internet TELE2, obecna będzie także na 368 ekranach kin Cinema City w największych miastach Polski (Katowice, Warszawa, Łódź, Częstochowa, Kraków, Wrocław, Poznań, Trójmiasto, Toruń, Lublin, Olsztyn, Radom, Szczecin,
Bielsko-Biała, Kielce, Opole, Rzeszów, Konin, Gorzów, Bydgoszcz, Gniezno, Białystok). Pokazywane będą tam 15 sekundowe spoty bezpośrednio przed seansem.

Za kreację kampanii internetowej dla TELE2 odpowiedzialna jest agencja interaktywna180heartbeats, działania na plaży przygotowała agencja BTL Point Group, spot kinowy zrealizowała agencja Publicis. Media zaplanowały i zakupiły: ACR (internet) oraz Starcom (outdoor na plażach).

reklama

Ostatnie opinie internautów

waldek 22.07.2008 @ 12:42
nie no przeciez takiej oferty w przypadku tele2 nikt nie wybierze, do nich brakuje zaufania, poza tym mieli byc przejeci przez netie, ciekaw jestem czy zostana przy starej nazwie po przejeciu. wedlug mnie lepsza oferte maja ich nowi wlasciciele, ktorzy oferuja rozlacznosc uslug, net na socjalce i jeszcze 4xszybszy net teraz. wakacje promocji.

Pisz komentarze i wygrywaj nagrody

Nick
Email   (adres będzie widoczny tylko dla redakcji)
Opinia
pozostało znaków   1000
Suma liczb 2 i 3 wynosi:




Ostatnie tematy z forum

Tani internet... 3.09.2018, 15:16

Nike Air Max 97 UL '17... 19.04.2018, 09:09

Nike Free RN Flyknit... 19.04.2018, 08:56

adidas nmd xr1 weiß 3.03.2018, 03:36

New Balance men's... 3.03.2018, 03:31

Archiwum wiadomości