
QR CodeTP odpowiada na zarzuty Entellico
Maciej Celmer, 4 kwietnia 2011, 08:33
Tagi:
Tagi:
Entellico ostro odpowiedziało na zarzuty Grupy TP dotyczące porównywarki ofert, projektu blupill. Wojciech Jabczyński, rzecznik Grupy TP, ustosunkował się do ataku Entellico.
Wojciech Jabczyński na blogu napisał:
Nie boimy się żadnych porównywarek. Sprawdzajcie, ile chcecie. Sam to robię, jak mam czas na zastanowienie. Nikogo nie straszymy rozwiązaniem umowy. W regulaminie kod to "poufny ciąg cyfr, umożliwiający autoryzację abonenta, dostępny wyłącznie dla abonenta i operatora oraz ewentualnie podmiotów działających na zlecenie operatora w procesie świadczenia usług telekomunikacyjnych, umożliwiający dokonywanie zleceń jednorazowych i zleceń stałych".
Rzecznik dodał, że nie wie czy podanie kodu jest rażącym naruszeniem regulaminu. Zaleca jednak wyjątkową ostrożność w jego udostępnianiu. Dla Jabczyńskiego, podawanie kody jest nierozsądnym pomysłem gdy nie mamy 101 procent pewności co się z nim stanie.
Jabczyński również napisał:
Czy zdarza się Wam udostępniać hasło do bankowości elektronicznej, aby system wybrał Wam "najlepszy kredyt"? W przypadku blupill mamy zapewnienia, ale nie weryfikowaliśmy, jak zostały rozwiązane kwestie bezpieczeństwa i w jaki sposób dochodzi do przygotowania oferty dla klienta. Nie chcę dyskredytować blupilla, ale musimy dbać o bezpieczeństwo klientów i będziemy to robić zawsze. To priorytet. Jeśli coś budzi nasze wątpliwości, będziemy o tym głośno mówić. Nawet kosztem tego, że ktoś nas oskarży o naruszenie dobrego imienia swojej firmy.
O zarzutach wobec Grupy TP można przeczytać w artykule "Entellico vs. Operatorzy"
Źródło: blog.tp.pl
reklama
Ostatnie tematy z forum
Tani internet... 3.09.2018, 15:16
Nike Air Max 97 UL '17... 19.04.2018, 09:09
Nike Free RN Flyknit... 19.04.2018, 08:56
adidas nmd xr1 weiß 3.03.2018, 03:36
New Balance men's... 3.03.2018, 03:31
Ostatnie opinie internautów
Wiem, że ludzie od Blupill ciągle powtarzają, że to aplikacja Java, że nasze dane nie są nigdzie wysyłane itd. ale nadal sporo osób im nie wierzy.
Twórcy popełnili błąd, bo powinny być dwie wersje serwisu. Jedna, taka jak teraz ,dla osób, które chcą zaryzykować swoją prywatność i druga, nie żądająca żadnych haseł, ale bazująca na informacjach, które my sami zapewnimy.
Ja jednak nie mam zamiaru korzystać z tej usługi. Nie chcę ryzykować i dopóki usługa będzie chciała hasła, dopóty nie skorzystam. Ofertę potrafię dobrać sam, ewentualnie dopytam. Jeszcze nie spotkałem się z ewidentnie złą radą na forach w działa telekomunikacyjnych. Jako ktoś przegina z którąś z ofert to zazwyczaj to widać.
Pisz komentarze i wygrywaj nagrody