PasjaGSM.pl
  Jesteś w: PasjaGSM.pl > News > TP traci klientów na Internet

QR Code: http://m.pasjagsm.pl/news/tp-traci-klientow-na-internet-2261.html
QR Code
TP traci klientów na Internet

Michał Gruszka, 15 października 2007, 11:45
Tagi: ADSL (Assymetric Digital Subscriber Line), DSL, Internet, Neostrada, Telekomunikacja Polska (TP SA)

Zbliża się chudy okres dla największego dostawcy Internetu w Polsce - Telekomunikacji Polskiej. W ostatnim kwartale przybyło ponad 200 tysięcy nowych klientów na dostęp do sieci - jak się okazuje w co raz mniejszym stopniu są to klienci TP.

Z miesiąca na miesiąc przybywa nowych użytkowników szerokopasmowego dostępu do Internetu, w drugim kwartale o prawie 200 tysięcy łączy. Okazuje się jednak, że największy gracz rynku powoli traci udziały.

W drugim kwartale liczba szerokopasmowych łączy internetowych wzrosła w Polsce o prawie 6,6 proc., z 2 mln 741 tys. do 2 mln 921 tys. - podaje Gazeta Prawna powołując się na dane Point Topic. W Europie liczba zwiększyła się o 5,6 proc. do niemal 107 mln, a na świecie wzrosła o 4,9 proc. do 313,6 mln.

Z danych wynika, że największym dostawcą nadal pozostaje Telekomunikacja Polska (1 mln 864 tys. łączy), ale jej udział w rynku spadł do 63,8 proc. z 64,2 proc. na koniec I kwartału i 67,7 proc. na koniec II kwartału 2006 roku, czytamy w Gazecie.

Z wyliczeń Gazety Prawnej wynika, że szybki Internet był dostępny w 22,5 proc. polskich gospodarstw domowych wobec 16,1 proc. w tym samym okresie 2006 roku. Penetracja szybkiego internetu wynosiła 7,7 proc. wobec 5,4 proc. rok wcześniej.

Źródło: Gazeta Prawna

reklama

Ostatnie opinie internautów

siapsia 15.10.2007 @ 17:01
Internet z TP jest to szajcostwo nech se go w buty wsadzą
Nie ufajcie TP 15.10.2007 @ 21:43
Od dawna nie lubie tp za to co wyprawiala ze swoimi abonentami w przeszlosci.Doświadzycłem tego kilka lat temu na własnej skórze.Czekam tylko do konca mojem umowy na internet i przechodze do neti bo tele 2 nie mozna zaufac.
Kika 25.10.2007 @ 21:34
W firmie, w której pracuję, od tygodnia nie działa internet. Do dzisiaj nie mamy nawet informacji, kiedy możemy liczyć na naprawę, bo żaden mądry konsultant nie potrafi odpowiedzieć. Można jedynie złożyć reklamację i za dwa tygodnie otrzymać odpowiedź!!!! Przecież to jest chore. Za komuny jak nie działały telefony, to chociaż było kogo zapytać, jaki jest los zgłoszenia.

Bardzo dobrze, że TP traci klientów. Niech zejdą jak najszybciej z rynku, razem ze swoimi prezesami, dyrekrorami i nic niewiedzącymi konsultantami

Pisz komentarze i wygrywaj nagrody

Nick
Email   (adres będzie widoczny tylko dla redakcji)
Opinia
pozostało znaków   1000
Suma liczb 12 i 6 wynosi:




Ostatnie tematy z forum

Tani internet... 3.09.2018, 15:16

Nike Air Max 97 UL '17... 19.04.2018, 09:09

Nike Free RN Flyknit... 19.04.2018, 08:56

adidas nmd xr1 weiß 3.03.2018, 03:36

New Balance men's... 3.03.2018, 03:31

Archiwum wiadomości