PasjaGSM.pl
  Jesteś w: PasjaGSM.pl > News > W Heyah pakujemy najlepiej - kampania oferty Pakiet Heyah i Stacjonarne

QR Code: http://m.pasjagsm.pl/news/w-heyah-pakujemy-najlepiej-kampania-oferty-pakiet-heyah-i-stacjonarne-3945.html
QR Code
W Heyah pakujemy najlepiej - kampania oferty Pakiet Heyah i Stacjonarne

Michał Gruszka, 15 kwietnia 2008, 12:58 (ostatnio zmodyfikowano w wtorek, 15 kwietnia 2008 o 12:59)
Tagi: Heyah

Rozpoczęła się kampania najnowszej oferty Heyah, dzięki której użytkownicy mogą rozmawiać za 11 groszy za minutę połączenia do Heyah i na krajowe numery stacjonarne. Pod hasłem „W Heyah pakujemy najlepiej” promowana jest usługa Pakiet Heyah i Stacjonarne, w której za 5,5 złotego klienci otrzymają 50 minut do wykorzystania w ciągu 14 dni.

Najnowszy spot reklamowy marki można już obejrzeć w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych (m.in.: TVP, Polsat, TVN, 4funTV, MTV, Viva). W najbliższym czasie reklama pojawi się na nośnikach reklamy zewnętrznej. Kampania ATL zostanie wparta działaniami w Internecie oraz komunikacją w punktach sprzedaży.

Kampanię przygotował zespół marketingu Heyah, przy współpracy agencji G7, agencji Engine i domu mediowego Optimum Media OMD.

Pakiet Heyah i Stacjonarne – szczegóły oferty

Z usługi może skorzystać każdy użytkownik Heyah posiadający dodatni stan konta umożliwiający pobranie wskazanej kwoty. Aktywacja pakietu jest bezpłatna. Po aktywacji pakietu użytkownik otrzyma SMS potwierdzający włączenie usługi, a z konta zostanie pobrana automatycznie kwota 5,50 zł brutto. Usługa jest ważna przez 14 pełnych dni od momentu potwierdzenia aktywacji. Kolejny pakiet można kupić w dowolnym momencie trwania oferty. Jeżeli klient zakupi kolejny pakiet posiadając na koncie niewykorzystane minuty z terminem ważności, wówczas liczba zgromadzonych minut zsumuje się, a data ważności będzie liczona od daty aktywacji ostatniego Pakietu Heyah i Stacjonarne. Użytkownik może jednorazowo zamówić większą ilość pakietów wysyłając ekspresowy kod: *115*2#XX#, gdzie XX to ilość pakietów od 1 do 10. W ciągu 30 dni użytkownik może zamówić 10 pakietów. Stan minut z pakietu można sprawdzić wysyłając ekspresowy kod *105*2#.

Usługę można aktywować:
Wysyłając Kod Ekspresowy *115*2#
Poprzez internetowy serwis „Samoobsługa” dostępny na www.heyah.pl
Automatycznie przez Telefoniczną Samoobsługę łącząc się z numerem 2222 z telefonu Heyah Kontaktując się z Biurem Obsługi Użytkownika Heyah pod numerem (+48) 888002222 lub z telefonu Heyah: 2222

reklama

Ostatnie opinie internautów

karolinka 15.04.2008 @ 14:03
no,no fajna promocja, taniutko wychodzi, Heyah odżywa...a reklamy pewnie w klimacie łapki - dużo czadu i odlot na maxa - ale mi to pasuję
komornik 15.04.2008 @ 15:51
No fakt, ciekawa propozycja dla tych co lubią rozmawiać, jednak nie każdy posiada numer w heyah. Ciekawe czy wymyśla jakąś promocję z rozmowami do innych sieci niż macierzysta :) byłoby to naprawdę wygodne.
iglak 15.04.2008 @ 20:01
to sie przyda jak by nie patrzec i to naprawde, wkoncu minuty leca a za taka cene mozna sobie wykupic i dzwonic do woli, patrzac na plakat odrazu wiedzialem czyja to oferta:)
wladek 18.04.2008 @ 20:26
co jak co ale lapka znowu wyczula czas i miejsce idzie maj troche wolnego trza podzwonic za pensonatami i kwaterami a 50minut jest w sam raz:)
daro 20.04.2008 @ 12:56
i rzeczywiscie pakiety w heyah sa najlepsze. duzo minut na stacjonarki, niska cena no i masa ludzi ktorzy maja heyah wiec w sieci wychodzi taniutko

Pisz komentarze i wygrywaj nagrody

Nick
Email   (adres będzie widoczny tylko dla redakcji)
Opinia
pozostało znaków   1000
Suma liczb 10 i 13 wynosi:




Ostatnie tematy z forum

Tani internet... 3.09.2018, 15:16

Nike Air Max 97 UL '17... 19.04.2018, 09:09

Nike Free RN Flyknit... 19.04.2018, 08:56

adidas nmd xr1 weiß 3.03.2018, 03:36

New Balance men's... 3.03.2018, 03:31

Archiwum wiadomości