PasjaGSM.pl
  Jesteś w: PasjaGSM.pl > News > Warszawiacy są oburzeni reklamami nowego operatora

QR Code: http://m.pasjagsm.pl/news/warszawiacy-sa-oburzeni-reklamami-nowego-operatora-638.html
QR Code
Warszawiacy są oburzeni reklamami nowego operatora

Piotr Baranowski, 19 marca 2007, 15:31 (ostatnio zmodyfikowano w poniedziałek, 19 marca 2007 o 15:31)
Tagi: Play

Jedno z haseł reklamowych, "Kto ma dziś seksowną bieliznę, ręka do góry", które pojawiło się na uchwytach w miejskich autobusach spowodowało zgrzyt, bo nie przypadło do gustu starszym pasażerom.

Kontrowersyjne teksty na rączkach to reklama nowego operatora telefonii komórkowej P4, który promuje markę Play Są różne: "komu podoba się pan lub pani obok, ręka do góry", "kto ma kolczyk w dziwnym miejscu, ręka do góry", "kto nadaje się na prezydenta, ręka do góry". Ale to właśnie tekst o seksownej bieliźnie nie przypadł pasażerom do gustu. Zarząd Transportu Miejskiego, po telefonach od pasażerów, zastanawiał się nawet nad tym, czy nie zażądać od firmy Mobilis natychmiastowego usunięcia tego hasła z pojazdów - pisze Życie Warszawy.

Marcin Gruszka, rzecznik prasowy P4:

Sam widziałem, jak starsza pani spojrzała na hasło i opuściła rękę. Urażonych pasażerów przepraszam, ale zapewniam, że naszą intencją nie było obrażanie kogoś.


Agnieszka Szymonik z Mobilis Media:
Zaproponowaliśmy, że usuniemy to hasło z autobusów, by nie zaogniać sytuacji. Jednak ostatecznie doszliśmy do porozumienia z ZTM i reklama będzie jeździła do piątku, czyli do końca kampanii.

Źródło: Życie Warszawy

reklama

Ostatnie opinie internautów

polak mały 19.03.2007 @ 21:20
Ludzie trochę dystansu do siebie i poczucia humoru, przecież te reklamy są świetne , szczególnie tekst o prezydencie ;D
Ursyn 20.03.2007 @ 15:52
To jest naprawdę przerażające że żyjemy w kraju gdzie nie uchodzi nic co nawiązuje do seksu czy nawet wymaga minimum poczucia humoru. Czy naprawdę wszyscy Polacy mają takie kompleksy?
Mnie pomysł z uchwytami w autobusach bardzo się podoba i jest to niezwykle oryginalny pomysł. Pozdrawiam autorów, a oburzających się pasażerów komunikacji miejskiej wzywam: OGARNIJCIE SIĘ LUDZIE, hehe.
gaspar 20.03.2007 @ 16:58
Tutaj wciąż te rzeczy o których mówisz są tematem tabu, z niezrozumiałych względów, więc zawsze znajdzie się grupka ortodoxyjnych która uważa, że kobiety powinny nawet twarz zasłaniać ... wieli plus dla playa za pomysłowość w kampanii reklamowej - ja bym tego raczej nie wymyślił :)
viva 20.03.2007 @ 19:47
Bez sensu.Nareszcie jakas kampania jest oryginalana,ciekawa,a tu wszedzie krecenie nosami.Troche usmiechu-przeciez to jeszcze nikomu nie zaszkodziło.
normalny 22.03.2007 @ 22:17
"Oryginalna i ciekawa kampania"?! Ludzie. Teraz połowa reklam jest nasycona podtekstami odnoszącymi się do seksu. Wszędzie się seks wtyka, żeby się lepiej sprzedawało. To się powoli robi coraz większym zezwierzęceniem, a Wy narzekacie że Wam za mało?!

Pisz komentarze i wygrywaj nagrody

Nick
Email   (adres będzie widoczny tylko dla redakcji)
Opinia
pozostało znaków   1000
Różnica liczb 13 i 2 wynosi:




Ostatnie tematy z forum

Nike Air Max 2017... 28.08.2017, 10:12

New adidas superstar sale 28.06.2017, 11:12

nike air max 1 ultra... 28.06.2017, 10:53

nike free 4.0 flyknit... 28.06.2017, 10:37

Nike Air Max 90 Ultra... 28.06.2017, 10:12

Archiwum wiadomości