PasjaGSM.pl
  Jesteś w: PasjaGSM.pl > News > Wreszcie roaming i GPRS jednocześnie w Simplusie

QR Code: http://m.pasjagsm.pl/news/wreszcie-roaming-i-gprs-jednoczesnie-w-simplusie-5685.html
QR Code
Wreszcie roaming i GPRS jednocześnie w Simplusie

Łukasz Roguski, 15 marca 2009, 22:22
Tagi: Plus, pre-paid, roaming, Simplus, transmisja danych, Twój Profil, wideo

Po migracji ze "starych" taryf w Simplusie na Twój Profil można bez problemu korzystać jednocześnie z wideopołączeń, roamingu i GPRS - wynika z testów PasjaGSM.pl

Zmieniliśmy taryfę na Twój Profil następnie po kolei włączaliśmy usługi dodatkowe - roaming, GPRS (transmisję danych) oraz wideopołączenia. System prawidłowo przetworzył nasze zlecenia. Po otrzymaniu SMS z odpowiednią informacją zadzwoniliśmy dodatkowo jeszcze do BOK (2601), tam otrzymaliśmy informację, że wszyscy użytkownicy Twojego Profilu mogą korzystać bez przeszkód ze wszystkich usług jednocześnie.

Do tej pory (w starych taryfach - wynika to z wersji platformy billingowej pre-paid) aby korzystać z transmisji danych należało wyłączyć roaming. Jednocześnie z aktywnym roamingiem nie działy także wideopołączenia.

Źródło: PasjaGSM.pl

reklama

Ostatnie opinie internautów

berdys 15.03.2009 @ 22:59
mhm, trabie o tym na wiekszosci portali od momentu kiedy aktywacja nowych taryf stala sie mozliwa ;)
berdys 15.03.2009 @ 23:01
napisze wiecej- wszystkie uslugi BYLY juz wlaczone. Wystarczylo zmienic taryfe. Dodatkowo, aktywuje sie poczta glosowa i sms o polaczeniu ( wczesniej te uslugi byly nieaktywne ) Nie wiem czy tak zadzialalo u wszystkich, ale u mnie tak wlasnie bylo.
papszmir 16.03.2009 @ 06:40
nie wiem, czy to takie dobre roaming + GPRS :/ ktoś pojedzie za granicę i się po*** jak niechcący wciśnie przycisk od neta :D
boby 24.05.2009 @ 09:28
Maj 2009 Holandia,telefon Sony Ericsson C 702 - nie dzialal gprs,nie mozna bylo kot=rzystac z navi
iwona 30.07.2009 @ 13:08
A co można poradzić na brak połączeń(wychodzących) w roamingu, ze Szwecji? 5 dni temu, po złożonej reklamacji usługa stała się dostępna na 4 dni. Dziś już nie działa. Konsultant stwierdził, że jest problem z połączeniem ze Skandynawią a operator ma 30 dniowy termin na rozpatrzenie reklamacji. I co teraz?!!

Pisz komentarze i wygrywaj nagrody

Nick
Email   (adres będzie widoczny tylko dla redakcji)
Opinia
pozostało znaków   1000
Suma liczb 13 i 9 wynosi:




Ostatnie tematy z forum

Nike air max 90... 30.11.2017, 09:03

adidas superstar adicolor 30.11.2017, 08:56

Nike free bionic 30.11.2017, 08:50

Nike air max 1... 30.11.2017, 08:43

adidas adizero crazy... 30.11.2017, 08:36

Archiwum wiadomości