PasjaGSM.pl
  Jesteś w: PasjaGSM.pl > News > Wsparcie od UKE przez GaduGadu

QR Code: http://m.pasjagsm.pl/news/wsparcie-od-uke-przez-gadugadu-5138.html
QR Code
Wsparcie od UKE przez GaduGadu

Piotr Baranowski, 1 grudnia 2008, 20:55
Tagi: Gadu-Gadu, Urząd Komunikacji Elektronicznej (UKE)

Od dziś użytkownicy internetowego komunikatora Gadu Gadu mogą otrzymywać interesujące informacje dotyczące poradnictwa konsumenckiego z zakresu rynku telekomunikacyjnego, jak i pracy Urzędu Komunikacji Elektronicznej, bezpośrednio na swoje GG.

Wystarczy napisać wiadomość na numer GG 853.

Numer GG UKE działa na zasadzie autorespondera, zatem informacje przesyłane są automatycznie, w zależności od wybranej przez użytkownika konkretnej komendy, z dostępnej listy komend dotyczących m.in. składania reklamacji czy polubownego zakończenia sporu w drodze mediacji.

Użytkownicy Gadu Gadu to przede wszystkim osoby korzystające z różnego rodzaju usług telekomunikacyjnych. Do nich właśnie kierowane jest GG UKE, będące kolejnym "poza urzędowym" działaniem Prezesa UKE, mającym na celu dotarcie do jak największego grona Konsumentów oraz zwiększanie świadomości praw przysługujących użytkownikom usług telekomunikacyjnych.

reklama

Ostatnie opinie internautów

krzychu.pl 1.12.2008 @ 21:06
Bardzo doby pomysł na nową formę kontaktu z użytkownikami. Należy tylko dobrze opracować działanie tego bota i w jakiś prostych zapytaniach nie trzeba będzie kontaktować sie z UKE kontaktem mailowym czy innymi tylko dostać od razu odpowiedź - takiego gotowca.
jacek 1.12.2008 @ 21:12
I tak nie porozmawiacie sobie z pracownikami UKE i tak. To gotowe odpowiedzi, tak jak w przypadku BOT'a prezydenta Wałęsy, Multikina, Dody, etc. Tam nikt nie siedzi i tego nie czyta ;) Jak lubicie rozmawiać z durną maszyną to usługa w sam raz dla Was....
spiro 2.12.2008 @ 00:10
... czyli kolejny nic nie wnoszący bajer zapewniający dobrą prasę. żeby nie było - dobrze oceniam pracę uke i chciałoby się żeby tak funkcjonowały pozostałe instytucje poaństwowe.
_Brutus 2.12.2008 @ 13:31
Jacek, tu nie chodzi o to, aby pogadać sobie z pracownikiem UKE, tylko uzyskać szybki dostęp do jakiejś konkretnej informacji zadając konkretne pytanie.
wasiesto 2.12.2008 @ 18:05
sposób działania podobny do wybierania tonowego w telefonie
cpk_worm 2.12.2008 @ 20:12
Bardzo dobra opcja pozwalająca na samodzielne rozwiązywanie niektórych problemów. Sprawdziłem jakich informacji można się doszukać i zmartwiłem się, że jest ich tak niewiele (ale nie od razu Rzym zbudowano).
_Brutus zgadzam się z Tobą co do słowa.. a na dodatek mogę powiedzieć (szczególnie Tobie Jacku), że podane są numery telefonów oraz adresy e-mail jeśli chciałbyś skontaktować się z pracownikiem UKE w celu rozwiania swoich wątpliwości bądź rozterek na dany temat.

Pisz komentarze i wygrywaj nagrody

Nick
Email   (adres będzie widoczny tylko dla redakcji)
Opinia
pozostało znaków   1000
Suma liczb 7 i 1 wynosi:




Ostatnie tematy z forum

Nike air max 90... 30.11.2017, 09:03

adidas superstar adicolor 30.11.2017, 08:56

Nike free bionic 30.11.2017, 08:50

Nike air max 1... 30.11.2017, 08:43

adidas adizero crazy... 30.11.2017, 08:36

Archiwum wiadomości