PasjaGSM.pl
  Jesteś w: PasjaGSM.pl > News > Zmiany w marketingu Sony Ericsson'a

QR Code: http://m.pasjagsm.pl/news/zmiany-w-marketingu-sony-ericsson-a-5261.html
QR Code
Zmiany w marketingu Sony Ericsson'a

Piotr Baranowski, 22 grudnia 2008, 14:33 (ostatnio zmodyfikowano w poniedziałek, 22 grudnia 2008 o 14:37)
Tagi: kadry, Polska Telefonia Komórkowa (PTK Centertel), Project4 (P4), Sony Ericsson

Sony Ericsson ogłasza, że Joanna Jakucewicz, Channel Marketing Manager, od dnia 1 grudnia 2008 r. odpowiedzialna jest za działania marketingowe Sony Ericsson w Polsce, zarówno na rynku operatorskim jak i sprzedaży bezpośredniej (niezależnej). Zmiana ta związana jest z odejściem z tego stanowiska Marcina Mikuckiego i jego nowymi planami zawodowymi poza firmą.

Joanna Jakucewicz pracuje w Sony Ericsson od maja 2008 roku odpowiadając za działania marketingowe dla kategorii Cyber-shot. Wcześniej pracowała, poznając rynek telekomunikacyjny od strony działań operatora, w firmie P4 Sp. z o.o. na stanowisku CRM Product Manager oraz w PTK Centertel Sp. z o.o. na stanowisku Junior Brand Manager w Biurze Marketingu Rynku Biznesowego.

Poszerzenie zakresu odpowiedzialności to zdaniem Joanny Jakucewicz zwiększenie wyzwań, które wymagają obserwacji działań konkurencji, zwłaszcza w czasach mniejszej stabilności gospodarki światowej i na tak dynamicznie zmieniającym się rynku, jakim jest rynek telekomunikacyjny.

Joanna Jakucewicz powiedziała:

Wyzwania związane z prowadzeniem działań marketingowych dla Sony Ericsson wymagać będą ode mnie jasnego określenia priorytetów i skupienia się na dalszym rozwoju kategorii Walkman i Cyber-shot na coraz bardziej konkurencyjnym rynku telefonów komórkowych. Cieszę się, że będę mogła wykorzystać moje doświadczenie zawodowe i aktywnie wspierać rozwój produktów stworzonych z myślą o użytkownikach biznesowych.

Poza zainteresowaniami zawodowymi Joanna Jakucewicz pasjonuje się snowboardem i żaglami, lubi słuchać muzyki – smooth jazz oraz spędzać czas w gronie przyjaciół m.in. na wspólnym gotowaniu.

reklama

Ostatnie opinie internautów

Pustack 22.12.2008 @ 17:44
Moim zdaniem poszerzenie zakresu odpowiedzialnosci to dobra decyzja poniewaz jak jest to opisane mozna obserwowac dzialanie konkurencji dzięki czemu bedzie wiadomo w jakim kierunku działań podążac. Myślę, ze nowy system działan marketingowych Sony Ericsson w Polsce przyczynią sie do poprawy sprzedazy bądz jej bezpośredniego zwiększenia w co za tym idzie przynoszenia firmie Sony Ericsson większych zysków.

Pisz komentarze i wygrywaj nagrody

Nick
Email   (adres będzie widoczny tylko dla redakcji)
Opinia
pozostało znaków   1000
Różnica liczb 15 i 4 wynosi:




Ostatnie tematy z forum

Nike air max 90... 30.11.2017, 09:03

adidas superstar adicolor 30.11.2017, 08:56

Nike free bionic 30.11.2017, 08:50

Nike air max 1... 30.11.2017, 08:43

adidas adizero crazy... 30.11.2017, 08:36

Archiwum wiadomości